Hej, hallå bloggen

Dags för lite uppdatering. Den senaste veckan har varit väldigt händelserik för min del.
Seriefinal i handbollen som vi tyvärr förlorade, så det blev en hedrad andra plats för vår del. Men det har verkligen varit en kanon säsong för vår del. :)
Gesäll teorin är nu avklarad, känns hur skönt som helst att ha klarat det. Slippa plugga på den skiten mer. Jag är lättad. Men nu återstår ju bara den lite jobbigare delen. lucky me :) Ingen som vill byta plats med mig kanske !?
Nu sitter säkert min kära pojkvän med en öl i högsta hugg nere i Barcelona med sina vänner, Jag är inte det minsta avundsjuk :)  Men han kommer snart hem o myser med mig, jag saknar honom :)
Idag har jag tillbringat största delen av dagen nere på stan, först med mina kära vännina JP sedan träffade jag lilla Nicoline :) Inhandlade ett par nya pumps, me like. lite höga men får väl lära mig o gå helt enkelt ;)

På fredag är det Partaj ;) hihi.


      Bra bild jag hitta va johanna ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

haha oh vilken vacker bild :)
jag får väl ta och bjuda på en fina bild på dig npn dag:D

Postat av: emma

tja påre ewe :)

2008-04-04 @ 00:37:33
URL: http://www.emmajm.blogg.se
Postat av: johanna

Ewe my deeeear, vad gör du :)? hoppas du ahde kul igår. vi hörs sen ;)

2008-04-05 @ 08:53:13
URL: http://jolieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback