Lyckad kväll !

Vilken kväll, Verkligen lyckad. Gårdagen bjöd på mycket skratt, dricka och mycket dans ;)
Förfestade med massa av tjejerna i klassen, väldigt trevligt;) måste vi göra om tjejer. Sedan drog vi ner till Otten/Hugo, inte mycket folk ute men vad gör det, eller hur Johanna ;) Det blir ju vad man gör det till, HAHA. Jag tror jag för första gången såg en människa med cyklop ute :D HAHA.
Jag rekommenderar iaf att inte gå med HÖGA pumps från Otten till Ektorp , för er som inte vet så är det såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär långt. Mina fötter mådde inte bra. :(
Sen kröp jag ner o myste med min älskling :)

Mindra kul var ju att mitt kära LHC inte orkade hela vägen i år heller :( stackars.

Bjuder på lite vackra bilder.

 image48       
    





Kommentarer
Postat av: johanna

ja gårkvällen var absolut lyckad, så sjukt jävla roligt! haha ne cyklop är inte nått man simmar runt med på stan varje dag! :D
pusspuss bejbi ( den fule) !

Postat av: johanna

men haha ewe va fan:D kolla noooooooga på bilden du har på ss, ( den stora) i bakrunden ser man fan cyklopkvinnan:d haha jag dör!

2008-04-19 @ 16:36:46
URL: http://jolieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback